Restitució III: Diàleg intergeneracional entre Marian Burguès i Serra (Sabadell, 1851-1932) i Roc Parés i Burguès (Ciutat de Mèxic, 1968).

Inauguració dijous 14 de desembre a les 19:00 h Plaça de l’Assumpció, 15 (Sant Narcís, Girona)

Exposició Restitució III: Diàleg intergeneracional entre Marian Burguès i Serra (Sabadell, 1851-1932) i Roc Parés i Burguès (Ciutat de Mèxic, 1968) de Roc Parés.

“Perquè els homes només aprenen per a ús de llurs besavis, que ja són morts. Només és als morts que sabem ensenyar les vertaderes regles de viure.”
– Fernando Pessoa. Llibre del desassossec

Seguint amb el projecte Restitució, una recerca artística auto-etnogràfica basada en l’arxiu familiar, que ha donat lloc a dues exposicions i una publicació, Parés planteja per La Volta una exposició que tanca el cicle.

Marian Burguès i Roc Parés_cat_final_c. Text de Félix Pérez-Hita a propòsit de l’exposició

Inauguració

Dijous 14 de desembre, a les 19:00 h
Plaça de l’Assumpció, 15

 

Visita comentada
Dimecres 17 gener 2024, a les 19:00 h

Plaça de l’Assumpció, 15

Roc Parés Burguès és artista investigador en comunicació interactiva. Compromès amb una cultura interdisciplinària, que defensa pel seu potencial emancipador, ha explorat les interseccions entre art, ciència, tecnologia i societat. La seva experimentació poètica i crítica amb els mitjans digitals ha estat exposada i publicada internacionalment. És doctor en Comunicació Audiovisual (UPF) i llicenciat en Belles Arts (UB). Creador artístic honorífic del Sistema Nacional de Creadors d’Art de FONCA (Mèxic). 

Compartir